Amsterdam

Veel gestelde vragen | Forum

Met het openbaar vervoer naar Amsterdam

Barbara

Zaterdag 07 juni 2008

Goedeavond

Ik wou graag voor het weekend naar Amsterdam komen. Hoe kan ik dat met de openbaar vervoer doen? Ik kom van Zutphen.
Waar moet ik precies nartoe met de trein of bus en kan ik met de ov naar Amsterdam komen?

Bedankt
Groeten

Medewerker

Woensdag 13 oktober 2010

Wij adviseren u de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken.

Omdat de tijden en routes regelmatig (tijdelijk) veranderen, adviseren wij altijd om de website http://www.9292ov.nl/ te gebruiken. Via deze website beschikt altijd u over de actuele gegevens van de datum en tijdsstip dat u het openbaar vervoer van plan bent te gaan gebruiken. Bovendien krijgt u direct informatie over de prijs, de totale reistijd, overstapplaatsen, overstaptijden, etc.

Last check on:
Donderdag 29 maart 2012

Meer onderwerpen

VVV AmsterdamVVV AmsterdamWoensdag 06 mei 2009
Gemeente AmsterdamGemeente AmsterdamMaandag 11 januari 2010
Attracties in de omgevingAttracties in de omgevingZaterdag 23 juli 2011
Met het openbaar vervoer naar AmsterdamMet het openbaar vervoer naar AmsterdamZaterdag 07 juni 2008
Busverbindingen naar AmsterdamBusverbindingen naar AmsterdamDonderdag 11 juni 2009
Camperplaatsen in AmsterdamCamperplaatsen in AmsterdamVrijdag 08 juli 2011
Internetcafe in AmsterdamInternetcafe in AmsterdamWoensdag 02 april 2008
Koopzondag in AmsterdamKoopzondag in AmsterdamVrijdag 27 augustus 2010
Verloren in AmsterdamVerloren in AmsterdamVrijdag 08 juli 2011

Een vraag plaatsen

In deze rubriek vind je snel antwoord op de meest gestelde vragen. Kijk of je vraag erbij zit. Mocht je de vraag niet kunnen vinden, stuur dan een mail.

Nederlands  English  Deutsch  Français  Italiano  Espanol  Portuguese  Greek  Chinese  Japanese  Russian  Norwegian  Swedish  Danish  Finnish  Polish  Tjegisch  Slovenian  Slovak  Hungarian  Hebrew  Arabic 
gebruiksvoorwaarden   |   privacy   |   copyright © 2006 - 2012 Amsterdam.me ™